Monday, January 5, 2009

tEriMa kAsiH kErNa CinTa tErdAHulu...



FAKRIZAM.....

insan yg penah suatu ari dlu,bertakhta di hatiku...

perkenalan kitorg ni juz melalui YM je...
then,pada 1hb ogos, dia suh aku dtG KL untuk berjumpe..
so aku pun pegilah..
dan bermulalah detik pertemuan kitorg..
dan kisah percintaan kitorg..







.....JUN LEE....


JEjaKa KOREAN yg aku kenal melalui seorg kawan.... aku suke sgt STYLE dia treat aku.. he's so NiCE +CARiNg+FunNy...
tpi syg skrg dia dh pun FLY ke JERman.. smbung lajo..
aku arap 6t dia dtg lagi ke KL..

nk sgt2 jmpe dia..













DIN @ JOE.......

Lelaki dr Kole Berang... Aku kenal dia sejak aku koje part time kat ESSo... xsilap tahu 2006 kot.. still cntct lagi smpai skrG,cume kdg2 jelah... coz dia pun dh berpnya.... 6t xpsl2 si NANA dia ngamuk.. hehehhe....
WISh HIM : moga kekal slma2nya brsma INSAn tersyg..
















COMBEX @ RAZiF....

guy ni aku dh lame kenal... sejak aku Form 5..
coz aku penah masuk "Ruangan Kenalan"dlm majalah GALAXiE.. dia yg start berkenalan dgn aku...
kitorg still lagi cntct cume skrg jrg2 jelah...

aku xtaw pe citer dia skrg...









WARDY......
kenal thru roOmMate aku mse kat uitm..
thanks IJA...
penah jugak dlu g lepak tido umah famili dia...
smpai skrg UMmi dia still lagi cntct aku,
wpun aku dh lame break dgn dia..
baru ni leh plak uMMi dia suh dia masuk minang aku.
hhehhehe.................

1 comment:

Anonymous said...

takde cerita pasai i pun???em,mana cerita yang best2 macam kat tepi highway etc???em,mana dapat blog i???